Kızlar tiroid nodulum vardı 4 sm lik.Takip verildi ve bugun takip icin doktora gittim ve büyüme saptandı 5 mm kadar.Biyopsi istedi.Ama ben kan sulndırıcı kullanıyorum ve bi buçuk gün durdurmam gerekicek ama ben bebeğime bişey olursa diye korkuyorum.Aranızda nodülü olup büyüyen doğumdan sonra küçülen varmı