Ozgeyagiz 38. haftamdayım yaptıralı 24 saat olmadı ilk gün biraz tahriş oluyor ama geçiyorcildim çok hassas o yüzden.Bazen çok acırsa bepanthol pişik merhemi sürüyorum ama çok nadiren oluyor.Abartılacak bir durum yok yani rahat olun.Ağda temizlik demek düşünmenize bile değmez.38. haftamda yaptırdım hiç bir şey olmadı tabii extra hassas ince bir cildiniz varsa bilemem🤷🏻♀️Sağlıklı günler💐