Kızlar bugün doktoruma muayene oldum aşı sordu covid için olmamıştım olabilirsin dedi bende ½ saat önce randevu aldım sinavoc vuruldum şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım henüz yeni ama olanlarınız varmı çok kararsızdım ama oldum🤲 Bebek antikorlu oluyormus. Birde tetanoz aşısı olmam gerek sağlık ocağındaki ebe covid aşısı olup onuda olabilirsin dedi Sizce peşpeşe iyimi ?