Neslihantskn 20 gün önce Sezaryen doğum yaptım uç kısmında bilye gibi bir sertlik var ve agrım var normal mi acaba yardımcı olur musunuz🙏🏻
KkSedakaya Neslihantskn dikişin başına ve sonuna düğüm atıyorlar belki o olabilir. Ağrı olması normal. Dikiş yerinde Kızarıklık şişlik akıntı yoksa bi sorun olacağını sanmıyorum. 1.haftada doktorun bakmışmıydı dikişlere
Esra-sari Neslihantskn 17 gün oldu benimde kesiğin başı sonu taş gibi ve hala yanıyo ağrı yapıo ayakta çok kalınca yada Külot giyince normal mi bende bilmiyorum çarşmba günü doktora gidicem daha ilk kontrolüm
Omerhatice Neslihantskn benim 38 gün oldu sezeryan olali hala ara ara ağrım var o normal.. ekstra akıntı kanama vs. Olmadığı sürece dikkat edin
Minik1bey Neslihantskn 2 ay oldu hala ara ara ağrım oluyor çok normal canım ağrın olması. Düğümler bende 40 ımdan sonra düştü bu arada bazılarının erkenn düşüyormuş
Neslihantskn Esra-sari doktorun dediklerini banada söyler misin çünkü aynı şeyler Bnde de var ona göre bende gideyim 🙏🏻☺️
Esra-sari Neslihantskn şimdi geldim doktordan. Başına ve sonuna yırtık olmasın diye 8 tane kalın dikiş atılıyomuş oranın sertliği de 6 ay sürebilir dedi normalmiş yani bu durumlar