iremem 37+3 teyim henüz sancı vs tık yok sdc adet olcakmış gibi ince ince o kadar yarın doktor kontrolümüz var sezaryn istiyorum hemen alırmı dersiniz çok heycanlıyım
Naz_01 iremem genelde 38in ortası veya 39da alınıyor sezaryene.o ağrı bende de 33.haftadan beri var yalancı sancı çıktı
babycool iremem bence kilosu iyiyse alirlar benim 37+3 de dogumum sezeryan olacak nasipse ciger gelistirici yapacak doktorum sende bir sor istersen canim
Cerencemal Suleasyaa bende 12 den sonra 38+5 oldum sancım yok ama kasılmam çok var inşallah sağ salim sağlıklı bir şekilde hemen doğar çok bekletmesin iyice heyecan basıyor insanı
iremem babycool yarın söylicem bakalım çatı falanda istemiyorum doktor ne dicek çatlıcam meraktan 🤦🏼♀️
iremem Mom8899 bebek sağ tarafa toplanıyor kasılıyor yaklaşık 10 ar dakikada bir onlar yalancı kasılmalar sanırım sizdede oluyormu?
iremem Pelinbyrktrlr benim nst bakmadı bile 36. Haftamda gittim en son sancı yoktur diye şimdi ne çıkar bilmiyorum tabiiii
Mom8899 iremem benimki her yere toplanıyor 😅 ara ara adet ağrısı gibi ağrılar giriyor baskı da hissediyorum, nstde ufak sancılarım da çıkıyor ama bizim oğlan gelmemekte ısrar ediyor 😅
Pelinbyrktrlr iremem ben hiç sancı hissetmiyorum zaten ama nst de çıktı 🤷🏻♀️ Cuma tekrar gireceğim 37de