Mericiik Merhabalar. Adet gecikmemim 6.günü bugün son adet tarihim 20 haziran. 24 temmuz beta değerim 716 , 26 temmuz beta değerim 1281 sizce normal mi ? İki katı olmamış tedirgin oldum.
Naz_01 Mericiik illa ili katı olması şart değil ki artış göstermiş olması önemli .ki senin ki de de güzel artmış 😊
gokcekocyigit07 Mericiik kan takibi yap bakalım artış olacak mı hayırlısı olsun, benimde ilk başta düzenli artış olmadı ama hamd olsun sonra oldu, Allah sağlıkla tamamına erdirsin 👍
Mericiik gokcekocyigit07 tekrardan bu değerlerde de takip yapmak gerekli mi. Cuma doktora giderim diyordum artık
Naz_01 Mericiik bende iki gün arayla yapmıştım iki katı artmamıştı ama bebeğim sağlıkla tutunmuştu çok şükür.eminim sizinki de öyledir 😊"
gokcekocyigit07 Mericiik yani sen bilirsin ama tam artış olmadığı için doktorun da beta takibi isteyecektir.
Mericiik gokcekocyigit07 çok stres oluyorum daha önce 3 başarısız gebeliğim oldu. Bugün kan verdiğimde son olur diye düşünmüştüm
gokcekocyigit07 Mericiik anlıyorum seni bende çok zor şeyler yaşadım ama stres olmamaya çalış, her şeyin hayırlısı
Naz_01 Mericiik şuan tam hatırlamıyorum değerleri baya zaman geçtiği için ama sanırım ilki 206 iki gün sonraki 320ydi
Mericiik Doktorla görüştüm değer gayet iyi artmış illa iki katı şart değil ama takip et çarşamba yine dedi. Ama kan verip yine stres olmak istemiyorum cuma zaten doktora gidicem vermesem olur mu sizce zaten aksilik görürse doktor ister değil mi