Cnm o bndede var bayadir yalancı sancı dedi herkes hastaneye gittim gerçek sancı çıktı ama düzensiz di 34 olduğum içinde serum verdiler düşmedi ama bn hiç sancı hissetmiyodum sadece kasılma hissediyordum doktorla konuştum çıktım şuan 38 hafta olduk hala aynı yani haftan küçükse eğer git hastaneye