Ayse3695 benim ilk gebeliğimde de aynı sizin dediğiniz gibi olmuştu. İlk baştan beri 2hafta gerilik çıkıyordu son iki aya doğru bu gerilik 4haftaya çıktı özele de devlete de gidiyordum. Özeldeki beni öyle korkuttu ki Allah’ın belası karnında ölebilir demişti koştur koştur yenidoğan ünitesi olan devlet hastanesine gittim. Acilden baktılar sancım yok suyum iyi perinatoloji bölümüne git dediler gittim hiçbir aksilik çıkmadı Allah’a şükür bekleyelim hafta olarak erken dedi. (Adete göre 36ydım. Ultrasonda 32.) 38.haftaya gün vermişlerdi o zamana kadar haftada bir gidip nst girip muayene oluyordum sonunda doğurdum