[silindi]
Evet canım kayısı kompostosu çok iyi geliyor gaz çıkarmadan hastaneden yollamıyorlar bazen. Kahve kullanmadım hiç bilmiyordum bide başım falan ağrımadı çok şükür. Doğumdan 1 gün sonra korse taktım. Altına tülbent takmıştım dikişleri acıtmasın diye. Korse takınca daha rahat hareket ediyor İnsan, göbek dikişin üzerine sarkmıyor ve toparladığı için hareket etmek daha kolay oluyor. Ben öyle yapmıştım yani şimdi tekrar hamileyim Allah nasip ederse yine kullanacağım. Bide silikon uç al göğüslerin ucu yoksa süt Bi anda çok gelince göğüs şişiyor bebek kavrayamıyor biz o sayede tutturmuştuk. Ama oda uzun süre kullanınca ağzını yara yaptı çok ağladı kuzum. Geçenlerde Bi avm de görmüştüm göğüs ucu çıkarıcı diyordu bilseydim ondan alırdım herşey tecrübe sen ondan al istersen denemiş olursun. Bide doğumdan sonra bol bol yürü daha hızlı toparlarsın.