Ben 31 haftada tatilden yeni gelmiş biri olarak yazıyorum mayo giydim sırf çatlaklarımı gizlemek için bu durum biraz zorladı beni WC ye sık gittiğim için giyip çıkartmak zor oldu denizden çıkınca karın bölgem ıslak oluyor hava aşırı sıcak olmasına rağmen karnım buz gibiydi o yüzden kesinlikle Yüksel bel bikini tavsiye ederim 😄