Kızlar merhaba 37+4 günlüğüm bebeğimin başında sıvı toplanması var 20 mm olmuş pazartesi gel sezeryan için ya yatış verelim yada gün belirleyelim dedi ilk doğumum normaldi korkuyorum başına gelen var mı bebekleriniz sağlıklı doğdu mu kafası büyük olması kötü mu ?