Ben de az aldım. Ve karışık aldım 3-6-9. Hediye kıyafet gelir kesin o yüzden çok alıp giydiremeden küçülsün istemiyorum. Daha geçen teyzem hediye almış 5 zıbın 4 tulum. Bizim aile baya kalabalık bir de herkes böyle hediye getirirse zaten fazla fazla olur. Bir de artık her yerde bebek mağazası var çok lazım olursa gidip alırım diye abartmadım😊