Gizmo90 yani iğne bu illaki acıyor maalesef, bende devamlı kullanıyorum, pıhtılaşma meğilim var, ara sıra kolonya ile masaj yap, iğne yapılırken kolunu bük, yasla sırtını, önce pamukla kolonya ile silin öyle yapın, sakin olmaya çalış, söyle düşün bebeğinin sağlığı için bu acı hiç bir şey, ayrıca bazen morluklar olur korkma 👍baygınlık, baş dönmesi bunlar artan hormonlardan ve stresten kaynaklı.