Seldaack Merhaba Anne ve Anne Adayları Bebeğinizin hastane kıyafetlerini koymak için hangi büyüklükte kilitli poşet tercih ettiniz
Seldaack metehaninannesiii metehaninannesiii bende Migros’ta gördüm onu ama boyutu küçük geldi bana hastane için battaniyenin falan ona sığmayacağını düşündüm
metehaninannesiii Seldaack battaniyeler zor sigar zaten canım onu normal poşete koydum ben üstüne yazdım battaniye diye öyle kocaman poşet bulamazsın yani
Lulemom Seldaack bi tanesne 1 penye battaniye ve 3 müslin çok rahat sığdı. Kalın battaniye koymadım ben. Ağustosta zaten doğum. Kalınlar sığmaz tahminimce.
Akrepbebek Seldaack kıyafetleri kilitli poşete koyarsın ona sigar. Ama battaniye sigar mi bilemiyorum.olmazsa battaniyeyi elden verirsin
Lulemom Seldaack ölçmedim ama normal boyutta bi battaniye. Hastane çıkışının takımı yani. Ayrı almadım. Rahatça sığdı. Tek poşet oldu yani vereceklerim.
Aregonde Rossman-Rubin 3lt de koroplast buyukboy ile aynı ebatta, daha buyuktur diye aldim ama 2si de ayni