Nurtrky Asya-mine-bebek 35+3 hala çalştğm için hazırlamadım 36. Hafta çıkyrm izine 37 de hazır olur artık baklm
ceyda1508 depsizoo bende 37+2 yim hazırladım ama eksiklerim var hala😂 birtek ben mi bu kadar geç kaldım diye düşünüyodum valla