Durudefne61 Kızlar daha çok yeni gebeyim keseyi de göremedim henüz 4+1 sayılıyorum son adet tarihine göre Öğlenden beri adet olcakmişim gibi bi ağirim var hem belim ağırıyor hem kasıklarım genel olarak sızlıyor Normal mi?
Woman3535 Durudefne61 bu haftalar da normal diye biliyorum siz kendinizi fazla yormayın sık sık dinlenin. Doktorunuz herhangi bişey dedi mi ?
Umutlabekleyis Durudefne61 canım normal 5+5 deyim hala aynı agrılarım var sıkıntı etme sabah bel agrımdan kalkamıyorum adet olcakmışım gibi hala göğüslerime dokunamıyorum hepsi normal rahat ol :)
Smyrayldrm Durudefne61 hayırlı olsun ❤️ allahım kucagımzda saglıkla almayo nasıp etsın cnm 🥰 bende 3+6 haftalıgım benımde kasıklarım cok agrıyo bel agrım yok sımdıljk sol kasıgım batıyo ve agrıyo sankı yerlesıyp herhalde cnm ya tam olarak anlamıyrm
Barlas_mom Durudefne61 bende aynı durumdayım 4+1 regl sancısı gibi ara ara kasıklarım da ve belimde hissediyorum göğüslerim de inanılmaz bir acı var
Barlas_mom Durudefne61 evin içinde baya ilerlemiş hamişler gibi yürüyorum ağrıdan 🙈 benim kahverengi yerleşme kanaması gibi birşeyim de olmadı
Barlas_mom Durudefne61 inşallah iyidir çok sıkı tutunsunlar da sorunsuz sağlıklı bir hamilelik yaşayıp kucağımıza alırız ☺️🤗
Durudefne61 Barlas_mom yahahahah ama bugün bende kasıklarımı tutta tutta yürüyordum 😂 inş tuttunurlar kucağa almak nasip olur🙏
Hilal-95 Durudefne61 doktorum beni ilk uyardığı şey kasık ağrısı bel ağrısı göğüs ağrısı yani bunların hepsini adet olcakmış gibi yaşıcaksın demişti hatta bende kist bile çıkmıştı çok daha ağrın olur dedi çok şükür ilerleyen haftalarda geçiyor inşallah 🤗 dinlen bol su iç folik asitini kullan🙏🏻
Barlas_mom Durudefne61 memlekete gidicez o yüzden bir gitmek istedim sonrasında yine giderim kalp atışı için falan inşallah 🙏🏼☺️