Aslicrn benim 6.gebeliğim ilk 3 kimyasal, 1 zorunlu kürtaj, 1 40.haftada ölü doğum kayıplarım var, zorunlu sezaryen oldum arkasından 2 regl sonra hamile kalmışım, sadece pıhtılaşma meğilim var ama her hamile kaldığımda direk iğneyi başlıyoruz. Bunda da oyle oldu hemen başladık. Zaten daha önce test yapılmış yeniden yapmazlar