Tam olarak 36+6 yım ama forumda da biraz gezinince bugün sabah aç karna demir ilacını kustum gün boyu bulantı vardı ayrıca işgal değilim ama kabizda değilim afedersiniz sıvı gibi akşamdan bari geçmeyen bel ve kasık ağrım var adet oluuormusim gibi dinleniyorum geçmedi doktoruma Çarşamba randevum var yarına randevu alamadım napmaliyim evham yapıp hastaneye de gitmek istemiyorum şuan eziyet olur bu halde bana