30 haftaligim 2 3 basamak merdivenden düştüm popomun üzerine ama kızımda arada bı tepki var her zamanki gibi zaten yarın birgün hastaneye gideceğim ama korkuyorum eşime de diyemedim daha çok kızar desem kalbimi bozmak istemiyorum kötüye yormak istemiyorum 😭