Ozlem35- Canım 34+2 haftalık ikiz hamileyim aynı şikayetler benim de sol tarafımda oluyordu, bazen öyle bir baskı oluyordu ki ağlıyordum resmen dolaşmak harek etmek yatmak hiçbiri işe yaramıyordu. Neyse bugün doktora genel kontrole gittim. Dr da önce böbrekte sıvı birikmesi olabileceğinden şüphelendi. Baya ayrıntılı muayene etti ultrasonda ve çok şükür öyle bir şey değilmiş. Bebeğin biri poposunu dayıyormuş. Bebekler büyüdükçe ağrı daha da artabilir dedi, çünkü büyüdükçe bebeğin pozisyonuna göre kaburgalara böbreğe baskı oluyormuş. Vücut bir zaman sonra o büyüklüğe de adapte olunca azalır dedi. Peki ne yapmak lazım diye sordum? Ilık duş iyi gelirmiş ve uzanıp kendi rahat oldupun pozisyonu bul deneye deneye dedi. Magnezyum verdi bir de hap olarak bakalım inş geçer çok acı verici