fenci_anne Çatlaklar için Hindistan cevizi yağı kullanıp memnun olan var mı , nasıl ve hangi özellikte seçmeliyim farklı Türleri var çünkü , önerdiğiniz marka var mı kızlar
Dyggfrkn fenci_anne badem yag kullaniyorum bende 22 haftalık şimdilik iyiyiz ilerde ne olur bilmiyorum
Seda_nrr fenci_anne ben aktarda doğal diye satılandan aldım yani türleri nelerdir bilmiyorum 🤷🏼♀️ Hem Hindistan cevizi yağı hemde aynısefayağlı krem kullanıyorum 30.haftamdayım daha çatlama olmadı çok şükür
asyahumam fenci_anne ben kullanıyorum baştan beri hindistan cevizi yağı ve bio oil kullandım, sonra bio oil bitti valla pahalı diye bebe yağı aldım o da gayet güzel ikisinden sürüyorum kafama geldikçe 37 haftalıgim bakalım ne kadar etkili olacak doğum sonrası çatlamazsam 🤗
Clementinee fenci_anne bana doktorum tatlı badem yağı ve Hindistan cevizi yağı karıştırıp kullanmamı önerdi aktarlardan zaten bulabilirsin hamile olduğunu kullanım amacını söyleyince yardımcı oluyorlar
Suleasyaa Soğuk sıkım kullanin lütfen markasi önemli değil %100 Hindistan cevizi yağı olup olmadığına bakın
UsanmazPandaaa Dyggfrkn evet kuzum böyle kaş kırpık falan dökülmesinde derler ya badem yagı diye benım kirpiklerim yandıgında kullandım gerçekten etkısı oluyor
Dyggfrkn UsanmazPandaaa onu kasima kiprigime kullaniyim bari kaslarım kirpiklerim dokuluyor boşa gitmesin 😄catlaklara ne önerirsiniz ❣️
UsanmazPandaaa Dyggfrkn ne kullanırsan kullan çatlıyor benım doktorum dedi bünyeyle alakalı eşine 500 tl ye krem almış gene çatlamış bazıları hiiç bişi sürmüyor ama çatlagı azıcık oluyor yani engel olamiyoruz
Mom06226 Bende merak ediyorum ya Hindistan cevizi yağı gerçekten Çatlağa iyi geliyor mu evde iki kutu var oğlum için alıyorduk küçükken ona içiriyordum. Ben 12 haftalığım acaba ne zaman kullanmaya başlasam
fenci_anne Liearac kullanıyorum aslında ama Hindistan cevizi yağı da kullanmak istiyorum pahalı çünkü krem hemen bitiyor, o yüzden karın bölgeme lierac bacaklarıma Hindistan cevizi yağı düşündüm,26. Haftamdayım bende çok az bacağımda çatlak oldu
Denizcyc Soğuk sıkım olması önemli. Ben lierac kullanıyorum ama nemlendirmediği için Hindistan cevizi yağı da kullanıyorum. Nemlendirmesinden memnunum. Bir dönem kantoron yağı da kullandım ama kokusu biraz rahatsız ettiği için bıraktım. Benim ergenlikten kalma bacaklarımda çatlaklar var normalde vücudum çok yatkın çatlağa şu an 35+3 haftalık hamileyim hiç çatlak olmadı. Ama son haftalarda hatta doğumdan sonra çatlak olanlar var doğurana kadar emin olamayacağız sanırım. 🤔