Kızlar şekerim biraz fazla çıktı doktorum 2 hafta boyunca aç tok kan şeker çizelgemi istedi hergün sağlık ocağına gitmek zor olur sabah akşam trendyoldan alsam diyorum 60-70 tlye var zaten bana çok uzun ömürlü bişey lazım değil doğru sonuç verir mi ki alan varmı aranızda