2melekannesi_ Karnınız büyüdükçe nasıl yaptınız hani bi elimizle göbeği sıkıyoruz ya göbeğim çok zor sıkılıyor iğneden ziyade sıkmak acıtıyor nasıl yapsam çok sıkmadan da yapılır mı iğne acaba
SERNUR 2melekannesi_ ben bacaktann vurunmuştum eşim evdeyken de koldan yapıyodum o sıkıyordu çünkü kolumu canım bir gün sag bir gün sol bacak içinde kol içinde aynı şekilde
Mavi34 2melekannesi_ ben 24.haftaya geldim yan yatıyorum göbek toplanıyor ya boşta kalan tarafıma vuruyorum bazende kollardan yapıyorum
SERNUR 2melekannesi_ bnde göbekten vurunmadım çok acıyor diye emin ol ora kadar acımıyor kol ve bacak, 🥰 tabi bu senin acı eşigine baglı birazda 🤭
SERNUR 2melekannesi_ aynen öyle onlar saglıklı sıhhatli olsunlar da gerisi Bi şekilde hallolur ♥️ rabbim hayırsıyla kucagına almayı nasip etsin evladını 🤲 ❤️
Deletedmom_33 2melekannesi_ ben oksapari da Prolutex i de çatlatma ve büyütme ignelerinin hiçbirini tutarak vurmadım. Direk ucunu batırdım
Pelinbyrktrlr 2melekannesi_ haftaya doğumum var hala göbekten vuruyorum hem de günde 2 kez😃 göbeği hafifçe sıksan yeter ilk zamanlardaki kadar et gelmez eline onun için zorlama
Nymphadoraa 2melekannesi_ vallahi iğneyi hiç sıkarak vurmadım ben direk göbekten vurdum😐 bir sıkıntı yaşamadım iki ay oldu doğum yapalı. Hamilelik boyunca ve doğumdan sonra iki hafta daha kullanmıştım iğneyi
2melekannesi_ Nymphadoraa aa öyle mi doktorlar hep sıkarak yapın diyor ya prospektüste de öyle tarif etmiş ne bileyim bende sıkmadan yapmıyorum hiç şaşırdım şimdi