Kızlar doktorum bugün çatı muaynesi yaptı çatı üç aşamadan oluşuyor ilk ikisi iyi ama son yani bebeğin çıkacağı yer dar dedi iatersen sezeryan yapalım dedi bende başından beri normal istiyorum sezeryan düşünmedim normal doğurabilirmiyim dedim normal denenebilir dedi doğum anında kesi atarım gelmezse yada bir problem olursa sezeryan yaparım dedi böyle bir şey başına gelen varmı kesi atıldıktan sonra sezeryan diye bir şey var mı yani aklım çok karıştı ikisini bir yaşamak istemiyorum kararsız kaldım