szeynp
Merhaba dün alttan muayene in doktora gittim doktor rahim ağzında küçük birşeyden şüphelendi ve kontrol için örnek aldı siğil olabileceğini söyledi , böyle bir durum çıkarsa normal Doğum olamayacağımı riskleri olabileceğini söyledi, yine de sonuçtan sonra konuşmamız gerektiğini iletti. Böyle bir durum yaşayıp normal Doğum yapan var mı?