Emine-karaca Arkadaşlar 36 haftalık olduk çok sert sağ sol yer değiştirme gibi ve baskı oluyor sizdede aynı oluyormu
Gulnihalce Emine-karaca 35+0 ım tam bende de öyle. Yalnız doktorunuza danışın ve nst falan çektirin benim sancım gözüküyor. Gün içinde 2-3 den fazla sertleşme oluyor sebep bu diyemem tabii ama erken doğum riskim zaten vardı yinede ihmale gelmez çok sık oluyorsa iyi bir muayene olun. Beni çok yoruyor aşırı geriliyorum
hepoyleolurzaten Emine-karaca bugün görüştüm doktorumla 35 haftalığız tam, 34′te başladı benimde bebis sağa ya da sola toplanıp sertleşiyor, tahmin ettiğim gibi yalancı kasılma dedi doktorumda ☺ ebemizde bebek bi yere dayanıp kendini ittirir bunu yapmasının amacı serviks in yapısını doğuma kadar inceltmektir dedi 😊
Emine-karaca Nurtrky haftaya kontrolüm dr sorucmda yinede aynı haftalarda aynımı diye sormak istedim nette kasılma felan olabilir yazıyor
Nurtrky Emine-karaca iki hafta önceden başladı böyle sertleşmeler ama sancı çıkmadı benimde kontrol haftaya bakalm hayırlsyla gelsinler az kaldı artık
Emine-karaca Gulnihalce bende aynı durumdayım haftaya kontrolüm eğer ilerleme olursa arayıp erken alcam randevuyu
busracnbk 35+2 deyim , bayramdan önce cuma günü kontrolüm vardı aynı sertleşmeler oluyo bende de , ama son kontorlde nst normal çıktı , tekrar bu cuma gidicem ben de , doğru zamanda sağlıkla alalım kucağımıza inşallah🙏🏼🙏🏼
Gulnihalce Emine-karaca bugün çok şükür dünkü gibi çıkmadı dün neredeyse 70-80di bugün 20lerde çıktı bu işten birbsey anlamadım ama olsun gününü güzel güzel doldursun biz bugün 35+1 olduk daha az daha dursun inşallah. Şişede kolaylıklar dilerim 36 dolmuş çok şükür sorun olmaz