Sh_erdogan Arkadaşlar merhaba bişey sorucam. Arkadaşım 5+3 günlük hamile. Doktora gitti ama ultrasonda kese gözükmüyor. Sizce normal mi bu durum. Erken mi yani kesenin gözükmesi icin
Drf Sh_erdogan bende 5+2 de gittim ultrasonda görmedi doktor alttan da muayene etti görmedi belli belirsiz bişey var dedi başka doktora gittim 8mm bir kese var dedi. Hem erken belki sizinki görünmemiştir hemde çok içinizi sinmiyorsa başka doktora gidin sadece normal ultrasyondan mı baktı