Busbusvebonibon Kızlar kafam çok karışık gümüş göğüs kapaklarını hem çok öneren var hem gereksiz görende var sizce gerekli mi ?
Zeyyyn Busbusvebonibon kullananlar çok memnun doğuma 2 ay kala kullanmaya başlıyormuşsun doğumda da kullanıyorsun yara olmuyormuş o acıyı çekmek istemem o yüzden alıcam
hepoyleolurzaten Busbusvebonibon Bende çok kararsız kalmıştım ama kuzenim çok çok önerdi kesinlikle al, illa yara olsa bile acı hissetmeni önlüyor kesinlikle dedi bende onun için aldım 🤷🏻♀️
Ayseesr Ben aventin gögüs kalkanını aldım baya memnuniyet okudum bununla ilgili insh memnun kalırım bende
selnaz Busbusvebonibon ben göğüs kalkanı ve krem aldım. Gümüş kapak arkadaşima hiç iyi gelmedi malesef. Krem kullanmaya 8. Ayda başlanırsa daha faydalı oluyormus