Berilsu Güzel anneler bende doğurdum diye ne zaman yazacam buraya diye beklerken evet çok şükür doğumum gerçekleşti . Normal doğum yaptim suni sancıyla 37 +1 gözüküyor sistemde darısı.sizlere.insalah sorularınız varsa yanıtlarım kizlar 🤲😘
zcelik Berilsu Çarşamba günü suniyle başlatılacak doğumum 40 haftayı dolduruyoruz tam. Aslında suni konusunda tecrübem var ama her doğum kendine özgü o yüzden nasıldı zorlandınız mı öyle abarttıkları gibi mi diye bi sormak istiyorum
1bankacianne Berilsu hayırlı olsun bebişiniz ☺️benim de yarın 40. Hafta ve suniyle başlıcaz nasipse . Nasıldı tecrübeleriniz neler sancı dayanılmayacak gibi mi çok merak ediyorum
Berilsu zcelik vala benim sancim hiç yoktu suni sancı evet ne yalan söyleyip zorladi 12 saat sürdü tam 🥺 ilk doğumum da olduğu için doktor zor oldu dedi bana
Berilsu zcelik suyum geldi canim.bir.santimde acilmam.vrdi kendi sancimda olmadığı için suniyle doğum yaptim
Berilsu 1bankacianne tesekkur ederim darısı sizlere insalah kizlar🤲🌸 vala suni sancı beni zorladı yalan soylemiycem ama.doktor ilk dogumunda olduğu için bukadar zor oldu dedi bana normal doğum sancısı nedir nasıldır bilmediğim için suni sancı beni öldürdü ama işte dayaniyosun bi sekilde Allah veriyor Sabri❣️
Parinas Berilsu niye gününü doldurmasını beklemedi doktor onu merak ettim ben. Daha 9 ay bile dolmamış
Berilsu Parinas suyum geldi canim ondan çocuğun gelişiminde.herjangi bir sorun yoktu çok şükür doktora kontrola diye gitmiştim bi.bakti.suyun azalmış dedi yatış verdiler 3.gun yattım hastanede sonra suyum geldi ordan dogumhaneye
zcelik Berilsu hmm bi kaç cm daha açıklık olsa daha kısa sürüyo da sanırım açıklık az olunca süre biraz uzuyor. Sağlıkla kucağınıza almışsınız ya önemli olan o
Berilsu Emine1310 yok atılmadı kendi cabamla ama dikism çok çünkü zor doğum oldu benim zorlandım baya sormadimda kaç dikkis var diye ama arkaya kadar diktiler
Selmaolmz Berilsu Bızım de suyumuz azaldığı ıcın sunıyle doğum olabılır çok korkuyorum ya açılma olmazsa dıye sızın nasıl oldu açılma oldu mu tavsıyenızvar mı?
Berilsu Selmaolmz Canim benim olmadı acilmam işte onun için sini sancı verdiler korkma Allah veriyor sabrını binsekilde zor evet suni ama napalim