Sevgili hamileler bugün doktor kontrolüm vardı 36+3 olduk bebeğimin boynuna kordon dolanmış hareketlerine dikkat et hareketinde azalma ve kanama olursa mutlaka hemen gel dedi %90 sıkıntı olmaz dedi başına gelen var mı acaba ilk gebeliğim korktum endişelendim yardımcı olursanız sevinirim 🙏