dthealthy ah ya kıyamam sana başın sağolsun 😞 bende 10 haftalıkken kaybettim. Küçükte olsa büyükte olsa can işte.. nerde böyle bi hikaye okusam içimden bişeyler kopuyor. Kaybettiğiö bebeğime 1 sene sonra hamile kalmıştım ve şu an ocak ayından beri uğraşmama rağmen hala hamile kalamadım. Geçen ay çok umutluydum ovulasyon takibi yapmıştım testle ama kahverengi lekeyi görünce oturdum 1 saat içim çıkana kadar ağladım heralde hiç anne olamıcam ben diye. Ama herşey kader kısmet yaşadığımız hiç bir şeye isyan etmememiz gerekiyor. Her şeyin bir zamanı olduğuna inanıyorum. Doğru zaman geldiğinde rabbim bizleri, bizim gibi bekleyenleri sevindirecek. Umutsuzluğa kapılma çok şükür ki tedavi ile bile olsa hamile kalabiliyorsun. Biraz kendini rahat bırak, kafanı boşalt ve uygulamayı kullanma bir süre. Ben bu ay öyle yaptım olur veya olmaz bilmiyorum ama streste çok etkiliyor. Onu azaltman sağlıklı bi gebelik başlangıcı için en önemli şey. UmArım en hayırlı zamanda güzel haberlerini alırsın❤️