Ys35 ilk zamanlar kilosunun %10 unu kaybetmesi normal. 15 günlükken dogum kilosunu yakalaması yeterli. Sütünü arttırmak için yapman gereken tek sey bol bol emzirmek. İlk üç gün kolostrum emdi bebegin boşa emmedi yani merak etme. Artık yavas yavas geciş sütün gelecek koyu sarı renkte iki ğc haftaya da olgun beyaz sütün gelecek. Emzir bol bol memenden indirme. Evir cevir memeni emzir. Bi onu emzir Bi diğer memeni emzir sonsuz tur atabilirsin böyle. Başka şekilde artmaz süt. Meme uyarıldıkca süt artar cünkü. Meme ne kadar boşalırsa o kadar süt üretir. Bebek emdikten bir yarım saat sonra sağ memelerini yada bebek emmek istiyorsa gene emzir ilk 3 ay bebrk memede yaşar bu normaldir. Daha sonra emme aralıkları açılacak cevreye ilgisi arttıkça. Biraz sabır.