Aysel0707 KıZlar annem tahta besık yaptırmıs normal buyuk besıkte aldım takım olarak odasında annem bebegın bunda daha rahat uyur dedı acaba anne yanı besıkler oluyor ondan alayım mı yoksa p tahta besıkmı kullanıyım nedıyorsunuz yardımcı olurmusunız
Esraali Aysel0707 bu sallanan koy tipi mi bemde istiyrm bebekler güzel uyuyor eşime dedim bir tane de kıızma oyuncak için yapacak
Aslielis Aysel0707 Ben kıZımı onda büyttüm şimdi yine hamileyim valla yine ondan aşıcam o kadar rahatki anlatamam sana iki yaşına kadar onda yatırdım ne üşüme gibi bi derdiniz olur ne kucağınıza alma gibi ağladığında direk sallıyosunuz siz uyurkende sallamanız çok kolay ya
U-M_mom Aysel0707 Ben park yatak almıştım ama bizdede var sallanan tahta beşik bebeğim sallanan beşiğe alıştı park yatakta uyumuyo şimdi 🙃
Aysel0707 Esraali evet o canım annem yollamıs yanımda kullanmamda bı sakınca yoktur hepmız orda buyuduk kardesımde dogum yaptı kullanıyo
U-M_mom Aysel0707 çok güzel oluyor yani rahat oluyor ama işte diğer beşikte yatmıyo onu göze almak lazım