Bugün ikili test yaptırmak için devlet hastanesine gittim ilk başta normal ultrasona girdim daha sonra radyolojide ultrasona girmem gerektiği söyledi. Çok aşırı bastırdılar karnım ve kasıklarıma resmen sapladı hastanede çığlık atıcaktım. Doktorlar kendi aralarında bebeğin ölçülerini konuşup bana sadece sonuçlar iyi dediler. Daha sonra kan verdim ve iki hafta sonra gel dediler. Başından beri Gebeliğim riskli gibi birşey de demedi doktor. Sizce radyolojideki ultrasonda bu kadar bastırmaları normal mi ?