Ahsenleyl Kızlar merhaba,10 gün önce sezeryan doğum yaptım toplamda 3-4 gün kanamam oldu sonra kesildi Bu kadar az olması normal midir acaba?
Melekalkan06 Ahsenleyl benimde öyle olmustu ama ara ara devam ediyo 34. Günümdeyim akıntı halinde geliyor
Mom789 Ahsenleyl bende de oyle çabucak kesildi ama 1ayi geçince bardaktan bosalir gibi 3 gun yoğun pıhtılaşma akinti basladi simdi o bitti doktora gittim normal dedi atar boyle vücuttan ateş,kusma olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
Bonita Ahsenleyl benimde bi hafta sürdü sonra kesildi 15 gün önce sezeryan olmuştum dün aşırı şekilde kahverengi kanama oldu tüm gün bugün gene kesildi anlamadım doktora gideceğim bu hafta kontrole gittiğimde soracağım normal mi diye
Esra-sari Ahsenleyl benimde 17 gün oldu ilk 2 3 gün hep geldi sonra 4 5 gün hiç gelmedi canı isterse arada bi geliyo işte 🙂 sezeryandan sonra karnınızı batırdılar mı? Belki o zaman çıkmıştır hepsi önemli olan pıhtı olarak gelmemesi. Anneminde 7 gün sürmüş hepsinde bidaha kanaması olmamış 3 doğumda da. Bu arada dikiş yerlerinizde sızlama yanma oluyo mu Külot giyince yada ayakta fazla kalınca?
Ahsenleyl Esra-sari kanama kontrolü yapıcam demişti hemşire evet bastırdı o esnada.Dikiş yerlerimde bir sıkıntım yok ama benim kasıklarımda ağrı ve vajinamda yanma ve kaşıntı var,o beni baya rahatsız ediyor,kontrolümü bekliyorum😞
MerveninMucizesi Ben doğum yapalı20 gün oldu 1 hafta geldi sonra kesildi şimdi de bir geliyor iki gün gelmiyor 40 gün sürer diyorlar bakacağız artık
Ahsenleyl MerveninMucizesi evet 40 gün diyolar ben de bu kadar kısa sürede kesilince korktum ama anladığım kesilip tekrar başlayabiliyor