Doktor kalpte mi değil mi tam anlamadım bir parlaklık var dedi bana da gösterdi fetal emar istedi 600 lira zaten ultrasona da o kadar para verdim memnun da kalmadım gayet köklü bir hastane bir de herhangi bir rapora da yazmamış bunu herşey normal yazmış fetal emarı devlette çektirmek için raporda bir şey yazması gerekiyordur diye baktım hiçbirşey yok sizce ne yapmalıyım