Bugün kontrole gittim şehir Hastanesi’ne 35+1haftaligim rastgele hasan ulubasoglu na almıştım normalde Necati hocaya gidiyodum ama randevu yok malesef . Ama Hasan hoca dan gerçekten memnun kalmadım genelde mi böyle giden varmı bilmiyorum ama 5 sn baktı o kadar boy kilo diyorum olcmuyoruz hani baş karın çevresi falan olcuyo ya onları olcmuyomusunuz diyom ölçüm yapmıyoruz dedi sadece canlı mi diye baktı heralde o kadar ultrason u koymasıyla alması bı oldu sinir oldum hemsireye dedim aydan aya kontrol e geliyoruz jet hızıyla baktı dedi doktor bey hızlı bakiyo dedi nst cektirdim geldim 15 gün sonra gel dedi o kdar gittiğimden bişi anlamadım gerçekten 😢🥺🥺