Samira67 8 yaşında bir kızım var 23 haftalık hamileyim 2. Kızıma bayramda cinsiyeti soran herkes kız deyince yaa tühh olsun gibi yorumlar yaptı.insanlar çok acımasız gerçekten sağlıklı hayırlı evlat olsun gerisinin ne önemi var ki