bykarakan Merhaba kızlar, şimdi bu kapak mereti tamamen kahverengi kısmı kapatmalı mı eğer öyleyse mezurayla ölçtüm 8 cm miş benimki e bebekte ki bana uygun olur mu yoksa xl model mi bakmalıyım 🤦♀️
MineLule bykarakan gümüş kapağı bilmiyorum ben göğüs kalkanı aldım akan sütü de biriktiriyormuş diye inşallah fayda görürüz
SenaHifa bykarakan ben e bebekten aldım ama beden falan gözüme çarpmamıştı bi denedim biraz dışarda kalıyor kahverengi kısmı ama önemli olan ucu bence 1-2 hafta sonra düzenli takmaya başlicam
Dunyayse bykarakan hayır ucunu kapatması yeterli. Mucize gibi birşey çok faydasını gördüm ben . İlk gün sagm yapmak zorunda kaldım çok acıdı yara oldu lahison krem sürdüm hiç fayda etmedi o yüzden krem yerine kesinlikle gümüş kapak alin
Bonita bykarakan ben xl aldım riske atmadım gayet memnunun yara olmadı hiç çok şükür her gün kullanıyorum emzirmediğim zamanlar hep takıyorum
bykarakan MineLule onuda gördüm bugun e bebekte süt durumuma göre bakıcam eğer foşur foşursa alırım inşallah faydası olur sizedd
SenaHifa Gul-42 bi 925 ayar var bi de 999 ayar var canım ben 999 ayar olanını aldım. Hamilelikte göğüs ucum aşırı hassaslaştı şuanlık devamlı nemli tutup bol sütyen falan takıyorum ama gümüş kapak kullanıp fayda görmedim diyen hiç duymadım
eebru- emiras59 benim aldigimin kulanim klavuzunda karbonat ve suyla bir macun yapın onunla güzelce ovun ve durulayın yazıyordu ben de öyle yaptım
emiras59 Dunyayse ilk kullanım içinde sıcak suyla yıkamak yeterli mi internette farklı farklı yazıyor da
ASF123 Canım bana etkisi hic olmadı , üstüne üstlük hava aldırmadıgı icin iltihap kapto gögüs uclarım , kalkana gectim simdi
Bhralp0501 bykarakan ben online olarak e bebekten almıştım, sadece göğüs ucunu kapatacak büyüklükte ve beden standart. Çok faydalı olacağını düşünmediğim için iade ettim. Yerine lansinoh göğüs Balsamı aldım. Güzel nemlendiriyor ama asıl etkiyi emzirdikten sonra göreceğim 😊
bykarakan Bhralp0501 krem balsam sürekli yıkanmaya ihtiyacı var diye ikinci plana attım ama demek kapak sadece ucunu kapatacak kadar