Kızlar ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığından ikinci gebeligimde doktorum ecoprin 150 mg başlatmıştı şuan 32+5 olduk kan tahlillerimde fibrinojen yüksek çıktığı için doktorumu aramadım kan pıhtılaşmasına yakınlığın var o yüzden 35. Haftada hapı bırakıp iğne basliycaz dedi o kadar korkuyorum ki böyle bir süreçten geçen oldumu ve de bebeğinizi sağlıkla kucaginiza aldınız mı 😢