37 haftalık olduk ve bugün çatı muayenesi oldum kendimi çok kastım istemsizce dr muayene ettikçe ve dr böyle yaptığım için tam anlayamadı dar gibi ama haftaya bir daha bakalım bugün çok kastın dedi ? Aslında katı canlıyımdır ama çok kastım var mı kasmamak için bi yöntem teknik canım anneler 🙈🤱