Remziye_2121 Öncelikle Merhaba! Kızlar sırtıma ve kasığıma acayip ağrı girip çıkıyor vajinamda da bıçak batması gibi sancı hissediyorum acaba erken doğum mu korkuyorum lütfen yorum yapar mısınız 29+4 üm 🌺
Akrepbebek Remziye_2121 bende 29+6 yim. Vajinada bıçak batması ağrıları bende de oluyor ara sıra.Doktorum normal demişti. Ama kasiklarimda filan ağrı yasamadim. Bir doktorunu ara istersen. Ya da acile git durumuna bakarlar
Deletedmom23234 Remziye_2121 Acile git mutlaka aynı durum bende de söz konusuydu. Erken doğum riski varmış meğersem nst’de sancım çıktı ilaç içtim geçti çok şükür
Akrepbebek Remziye_2121 Allah korusun erken doğum olabilir. Mutlaka git önlemini al . Ilac filan verirler gelmesi engellenir
Akrepbebek Remziye_2121 yarın mutlaka bir doktora görün. Güzel haberlerini bekliyorum🤲 stres yapma normaldir belki bu ağrılar boşu boşuna bebekte strese grmesin🤗
Gulems Remziye_2121 bence mutlaka doktora gıt bende mardınlıyım hemserıyız bende kızıma hamıleyım belkı sancın vardır onu durduruyolar
Akrepbebek Remziye_2121 yukarıda aynı durumu yaşayanlar da yazmış. Ikiside erken doğum belirtisi yazmış dikkate almalisin
Sevgikaya1525 Remziye_2121 cnm yalancı sancıların başlamış olmalı benşm öyle gittim sancım çktı ama yalancı sancıymış