Hamile olan insanların neden bu kadar herşeye ağladığı hep tuhafıma giderdi yani evet biliyorum duygusal oluyorlardır ama bu kadar da bunada aglanmaz ve kardesim dedim ahada başıma geldi 🤣🤣🤣 ya sizede oluyor mu ben çok saçma şeylere ağlıyorum mesela geçen gün ayran istedi canım tam içerken ayran kaydı döküldü neden döküldü diye hıçkırarak ağladım .. ayrana… 🤣 Daha birsuru var böyle saçma şeylere ağlayıp duruyorum sizler nelere agliyosunuz sizde agliyosunuz dimi lütfen😁