Kızlar eşimle bi konuda anlaşamıyoruz evin ihtiyaclarını karşılıyor ama benim ihtiyaclarım olmadı hep para yok diyor gecenlerde tencerem iki tane yetmiyor birtane daha alırmısın dedim para yok dedi hesabına bakıyorum parası var cimrilik yapıyor bugunde benim kartımı benden habersiz almış babam bayramda bişeler alırsın kendine diye bi miktar para vermişti kartımdaydı eşim benim iznim olmadan benim kartımı almış kac defa uyardım ettim halen aynı eşimi seviyorum ama bu aşırı tutumlu davranmasını eli sıkı olması canımı sıkıyor gecenlerde muyane oldumda doktor bebek kilo alsın diye kuruyemiş tüket bol bol dedi gecen kuruyemiş aldırdım zor zor 60 tl para tutu diye bi ton laf etti yemesen olmuyormuydu dedi eşimin bu davranışları benim zoruma gidiyor benden parasını gizlemesi vermemesi yarın öbürgün cocuk dogdumu az buyudumu ben işe girsem asla böyle davranmazdım eşime destek cıkardım eşimi kırmadan bu konuyu nasıl cözebilirim fikir verin lütfen