Mrv06 19 haftalık hamileyim dün biraz agır iş yaptm bebeğin hareketleri normale göre daha az ve daha hafif sanki bi sorun olmaz demi hareket ediyo sonuçta yarn ayrıntılı usg var zaten bugün gitmek istemiyorm
KezbanBekciBa Mrv06 19 haftalik olduk cok sukur ama ben hicbirsey hissetmiyorum belki vir kere hissetmisimdir :(
Yabrukus Mrv06 bişey olmaz o haftalarda zaten normaldir tatlım ağrın sancın kasılman yoksa yorulmuş yatıyodur dinlen bol bol canım
mucizem61 Mrv06 ben de 19 haftaligim cnm bende 16 haftadan beri hissediyorum ama iki gündür hissetmiyorum normal olduğunu söylediler banada kucuknoldugundan hergun harrketlerini hissedemezmisiz
Perimasali89 Ben 29 a geldim bazen hareketli bazen durgun zaten 28 den önce hareket takibi pek yapılmıyor çok normal yani
KezbanBekciBa [bilinmeyen] :) evet bende 18 haftalikken gittim 250gr dedi cok heyecanliyim :) Allahim sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin insallah
Mrv06 mucizem61 canm bn 15 den beri hergün sbaah akşam hisediyorm hiç durmuyo diyebilirim ama bugün biraz sakin sanki bi kaç kez kıpırdandı
Rasev 21haftalarda azalma bende hiss ediyodum 22+4um 2 gundur hiss ediyorum çok şükür bebekler yoruluyolar bizimgibi çok çalisma dikkatli ol :)
Mrv06 Rasev dün kızımın odasınn yerlerini değiştirdim gardolabını falan ittim baya yoruldm bugünde tedirgin oldum normalde hiç durmazdı bugün sakin
mucizem61 Mrv06 kendini yordugundan olabilir cnm yalan yok bende az kipirdaninca endişe ediyorum ama herkes normal diyince oyle de kalıyorum hayirlisi olsun cnm rabbim.insallah sağlıkla evlatlarımızı kucağımiza almayı nasip eder bize