Merhaba hanımlar ben 10+4 hamileyim daha önce 2 düşük yaptım şuanda progestoran ve oskopar kullanıyorum ve bu bebeğimede birşey olucak diye korkuyorum acaba doktor ve hastene önerirmisiniz ? Birde doğum paketleri ne kadar nasıl ilgileniyorlar bilgi veririrseniz çok sevinirim 😘