Seyma46-46 Ayseekayaa Tok olmak iyi oluyor aç olunduğunda bebek hareketleri az çıkıyor. Sonrasında birşeyler yiyip 15 dk sonra tekrar nst çekiyorlar.
suscarparimm Ayseekayaa Tok olmanız daha sağlıklı sonuç almanızı sağlıyor ama açda girebilirsiniz sadece harekette yavaşlama gözlenir o kadar
Seda_nrr Ayseekayaa ben aç gittim çok uğraştılar birdahakine tok gel dediler.Yemek yiyecek vaktin yoksa şeker çikolata birşeyler at canım