Bestfriendss44 normal canım adet gününden kaynaklı ağrılarımız olabiliyor adet dönemlerinde ancak çok aşırı olursa ve lekelenme olursa ihmal etme hemen doktoruna danış adet ağrısı gibi bir ağrı ise benim de olmuştu tek taraflı kaşık ağrım burada önemli olan ağrının şiddeti sen anlarsın zaten adet dönemindeki gibi ise çok korkulacak bir şey yok