Sevgili anneler merhaba. 40 günlük bebeğim var doğduğundan beri 4 kez falan kendisi kaka yaptı.10 gün hiç kaka yapmıyor müdahele ederek sabun sürerek kaka yaptırıyorum.doktor normal olduğunu söyledi fakat benim içim rahat değil. Kabız değil ama kendiliğinden kaka yapamıyor bu sorunu yaşayan var mı?