Myszfr sadece puset olarak tek başınıza taşıtamazsınız heleki kilolu bir bebek olursa yandınız ama bebek arabasına puset takıp rahat edersiniz bizim Ocak ta doğum Allah nasip ederse ben almayı düşünüyorum doktor sağlık ocağı falan derken illaki dışarı çıkacağım lazım olacak ki arabamızda var olmasa bile şart sen bilirsin gene tabi